Devil Hunters PBF

Wejdź do świata który przetrwał apokalipse... Wejdź do świata w którym ludzkość została prawie zgładzona... Wejdź do świata w którym rządzą wampiry, wilkołaki i inne potwory... Wejdź do świata w którym liczy się tylko przetrwanie...


#1 2009-07-02 14:54:10

GomeZ-Taicho

Administrator

11548543
Zarejestrowany: 2009-07-02
Posty: 1405
Punktów :   

Karta Postaci - co MUSI zawierać

Imię - Powinno być takie, jakie są używane w wybranym kraju.
Nazwisko - To co wyżej. Niewymagane, aczkolwiek mile widziane.
Wiek - Od 17 do 35 lat.
Płeć - To nie podlega większej dyskusji
Pieniądze - Na początek 200.000 $
Poziom Magii - O tym dowiesz się  czytając TO
Rasa - Na początku wszyscy są ludźmi. Więcej na ten temat jest TU
Udźwig - oznacza ile postać może dźwigać sprzętu (patrz niżej)
Grupa Krwi - Modle się aby było wiadomo o co c'mon...
Pochodzenie - Wybieramy jeden z krajów. Klik aby dowiedzieć się więcej
Ugrupowanie - Wybieramy jedne z ugrupowań. Klik aby dowiedzieć się więcej
Wiara - Wybieramy jedną wiarę. Klik aby dowiedzieć się więcej
Poziom - Na początku 1
Exp - Na początku 0
Ekwipunek - Czyli wszystko to co posiada Twoja postać
Zaklęcia - Czyli jakie zaklęcia zna nasza postać. Na początku nie mamy żadnych. Zapraszam do lektury Klik
Historia - Krótki opis życia postaci.
Wygląd - Czyli to jak wygląda Twoja postać od zewnątrz (zalecane użycie funkcji BBCode [img]).
Cechy szczególne - Np: blizna na policzku.
Statystyki - Na początek 50 pkt. do rozdania
Siła (Określa siłę fizyczną. Zwiększa szanse zabicia wroga jednym ciosem.) (Zapomniał bym - każdy punkt punkt siły zwiększa maksymalny udźwig postaci o 1 kg!)
Zwinność (Nie ważne jak mocno walniesz - ważne czy trafisz i czy unikniesz ciosu)
Odporność (Im więcej odporności tym więcej możemy otrzymać ciosów)
Spostrzegawczość (Czy trafisz w monetę podrzuconą do góry? Określa celność postaci i zwiększa szanse na uniknięcie pocisków wroga.)
Siła Woli (Magia pojawiła się niedawno. Ta cecha określa jaka musi być siła czaru, aby odczuć go.)
Inteligencja (Niektóre bronie nie są łatwe w obsłudze, więc dobrze mieć trochę inteligencji.)
Wiedza (Określa wiedzę o otaczającym świecie. Ciekawe ile wyniosła Twoja postać ze szkoły...)
Zmysły - Wspomagają statystyki i dają bonusy. Na początek 30 pkt.
Wzrok
Słuch
Dotyk
Smak
Węch
Umiejętności - Określają w czym est dobra twoja postać. Aby kupować kolejne poziomy umiejętności trzeba zapłacić 4.000 $ za każdy poziom.
Medycyna (Czy muszę to opisywać?)
Szermierka (Walka bronią białą)
Strzelectwo (Walka bronią palną)
Kartografia (Stare mapy zawodzą...)
Perswazja (Nie jesteś jedyną żywą osobą. Niektórzy mają ciekawe oferty handlowe, które łatwo dostać za darmo)
Kucharstwo (Od 10 poziomu nie trzeba kupować racji żywnościowych)
Inżynieria (Ulepszanie broni itp.)
Mechanika (''- Ten most jest zepsuty... - Podaj deskę.'')
Elektryka (Bawisz się prądem?)
Techniki ogólne - Tu będą dodawane techniki jakie są dostępne dla wszystkich. (np: Ittouryuu oraz jego lvl)
Techniki własne - Te będą wymyślane przez graczy (tylko dla siebie!!!).

Kod do zrobienia KP:

Kod:

[b]Imię [/b]
[b]Nazwisko [/b]
[b]Wiek  [/b]
[b]Płeć [/b]
[b]Pieniądze  [/b]
[b]Poziom Magi  [/b]
[b]Rasa  [/b]
[b]Udźwig [/b]
[b]Grupa Krwi  [/b]
[b]Pochodzenie  [/b]
[b]Organizacja  [/b]
[b]Wiara  [/b]
[b]Poziom  [/b]
[b]Exp  [/b]
[b]Ekwipunek [/b]
[b]Zaklęcia [/b]
[b]Historia  [/b]
[b]Wygląd [/b]
[b]Cechy szczególne  [/b]
[b]Statystyki  [/b]
Siła 
Zwinność 
Odporność 
Spostrzegawczość 
Siła Woli 
Inteligencja 
Wiedza
[b]Zmysły [/b]
Wzrok
Słuch
Dotyk
Smak
Węch
[b]Umiejętności  [/b]
[b]Techniki ogólne  [/b]
[b]Techniki własne  [/b]

Admin nie ma uczuć
Admin jest zły
Admin jest mądry
Admin jest mhroczny (tak, mhroczny!)
Admin jest po ciemnej stronie mocy (czyt. może banować)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pltekst-zaproszenia-na-komunie.eu www.transport-zwlok.com.pl Superkot.pl