Rasa oznacza, z jakiego gatunku pochodzi Twoja postać. Odstępne rasy to: - Wampiry - Wilkołaki - Pół-demony - Ludzie
Aby stać wampirem należy spełnić dwa warunki: - być prawiczkiem lub dziewicą - znaleźć innego wampira który ugryzie Twoją postać w szyję, napije się krwi i da Ci napić się swojej
Bonusy: + 1 do siły + 1 do zmysłu wzroku
Aby zostać wilkołakiem wystarczy zostać ugryzionym przez przemienionego wilkołaka. I jeszcze trzeba przeżyć...
Bonusy: + 1 do odporności + 3 do zmysłu słuchu
Aby stać się pół-demonem trzeba się nieźle napocić. Otóż należy znaleźć żywego demona który podzieli się z Twoją postacią krwią. Brzmi banalnie? A czy powiedziałem że demony to przeciętnie 2,5 metrowe monstra o sile 10 razy większej od ludzkiej?
Bonusy: + 1 do spostrzegawczości + 2 do zmysłu węchu
|